Muka Surat

Friday, 29 May 2015

Salam jumaat, Salam sayang...hihihihi

Assalamualaikum semua...... apa khabar awak² semua nie??? eceh...sweet sgt gitu... bagi guru² hari nie hari last day anda semua bekerja kan??? esok dah start cuti sekolah kan? wahhh syok nyeeeee....sampai 14/06/2015..minggu buka sekolah minggu puasa kan???sapa tak abis lagi ganti puasa sila angkat tangan...hihihihi puasa jangka nye 18/06/2015 kan...Insyaallah...

Ermmm.... smlm kami sekeluarga pergi AEON BIG...konon nye setiap 28th akan ada 5% potongan...kami pun apa lagi...tidaklah mahu ketinggalan... pergilah kami ke AEON BIG Tun Hussien Onn kot nama nye..ahaks... skali pergi... tanjat makkkk... semua harga naik pastu diberi potongan 5%..kahkahkah...tak ke sama je tu?? ok fineeee...hihihi namun beli jugak lah barang² yg murah skit dari tempat lain...x mau lah kelihatan kosong jek pulang kan...hihihi

Ish...suke beno buat muka gitu...x lawa lah...hahahaha
ha tgk tu...paling sibukkk....pitammmm
Pembantu setia saya sentiasa ada... Dia lah yg cari brg, dia lah yg sibukkk nk angkat brg... sibuk jugak ingatkan barang² dia yg dah kehabisan... sabun dia lah, minyak wangi dia lah, TEDDY BEAR dia lah....amboiiii sakan... semua akan ditapis oleh big boss En.Somi... hahahah org sibuk nk berjimat dia sibuk nk melengkapkan kehendak hawa nafsu dia pulak....Kenalkannnn..hahahha

Ha cool aje....
dah tak ada apa nk tolong buat...dia kaco kakak pulak

yang si kakak, redha ke kaco...hahahaha
Kakak seperti biasa, cool...memang takkan mintak pepe lah...sampai karang dah balik umah baru lah...alah ngape ibu tak belikan kakak itu...ini... abis tadi kat kedai kenapa diam...gitu pulak...baru anak 2 kan??? kalo ramai lagi mesti lebih² meriah...hihihi...
 
Oklah semua...selamat bercuti sekolah pada anak² semua, selamat bercuti bekerja kepada semua Cikgu-Cikgi... dan selamat berhujung minggu kepada kawan² yg kerja mcm biasa...mcm saya nie...huhuhu...hihihihi

No comments :

Post a comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)