Muka Surat

Monday, 4 May 2015

Activity Dihari Sabtu hihihihi



Erm….kemana lagi yang perlu kami jejaki…ewahhhh… ihihihihi… Lepas jek Zohor kami bercadang mau berjalan2 ke IOI City Mall…. Apa lagi melompat2 anak2 bila dapat tahu nk bawak depa keluar ke sana… bebudak nie bukan apa, janjinye keluar jek… tak kisah pun kemana….tapi sajalah ibu nak sahut cabaran dari Kementerian Kesihatan.. (1000 langkah sehari) jadik dlm IOI City Mall tu boleh dapat lebih dari 1000 langkah…kahkahkah… saranan sehat tu….mari lah kte sahut yek…hihihi

Kami pun menggerakkan langkah masuk ke dalam kereta…. Kehkehkeh…melangkah jugak tu…. Terus menuju ke Bangi sebelum ke IOI City Mall tu…. Untuk apa??? Minum petang…kehkehkeh…

Dikedai mkn nie....bergambo dulu bfr dpt makanan...hihihi

Hihihihi tenang sahaja muka nye

Up skali wajah En.Somi hambo...kehkehkeh

Tuan Tanah pun nk jugak....kehkehkeh


Lepas jek selesai mengisi perot untuk minum petang, kami pun mengorak langkah ke IOI City Mall… tu dia…. Ramai rupanye org yang sama nasib ngn saya, tidak pulang ke kampong halaman ….hihihi…penuh kot disana…sesak dgn lautan manusia… jejalan je lah didalam tu… x membeli apa pun disana… ingatkan mahu mencari selipar anak2 namun uihhhh selipar mahai2 pitam ibu tgk harganye…. Mari lah kte beli selipar di kedai kawasan umah saje anak2…kehkehkeh…(dasar kedekut ye??? Bukan kedekut, berjimat…hihihi)

Good girl....layankan jek kehendak ibu nie ha...hihihi


Erm…itu sahaja activity petang smlm…. Dlm pukui 5.30 kami balik umah…bukan jauh pun dari umah….sampai jek umah terus ibu bergegas masak tuk mlm pulak….hihihihi…masak yang mudah2 jek janji kenyang kan? Ikan masak tauchu, sayur goring, ayam goreng…ha itu jek…kehkehekh (amboi pemalas nye…) hihihihi… bagi alasan penat mengira langkah kat IOI City Mall tadi petang…mujur En.Somi redha….ahaks… blah mlm tgk Alisha siapkan keje sekolah dia… marilah kte tenung sama2 ye…hihihihi

Ha...siapkan kakak, jgn nk berjalan saje....hihihihi


No comments :

Post a comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)