Muka Surat

Wednesday 20 May 2015

Memperkenalkan pembantu setia saya

Tgk pembantu nie....setia sgt tau..ibu dh ihihihi larat...hihi
Inilah pembantu saya yang sgt setia tu
Hihihihi memperkenalkan pembantu setia saya.... ibu dh x larat,dia tetap setia jaga kakak nye....sebenarnye seronok nk main air tu ha...ermmm ibu tahu niat tersirat adik tu....hihihi

Dan yang sebenarnye pembantu saya nie mati kutu dh....x ada geng nk main...kesian dia...time kakak melepek adik pun terbaring sebelah kakak sambil konon2 berlakon jadik cikgu....hahahah...buhsan lah tu...sbb tu dia rajin jaga kakak nye...hihihi...nampak takkk????hihihi.

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)