Muka Surat

Monday 18 May 2015

TQ so much Larlink...

Hep.... sebut larlink jek terus ingat saya cite pasal kesah romantika saya ngn hubby ye? babab karang..... bacaan ini adalah untuk tatapan umum...(hover sgt untuk tatapan....ingat org kisah?? ahaks)so x boleh hover sgt...ahaks... Larlink tu kawan sepejabatku... segeng.... sekepala.... namun telah meninggalkan kami....ahaks... 

Hari nie dia mai hantaq coffee kat cek (eh ckp kedah pulak.... kawan saya tu org kedah...asai ckp ngn dia jek terus x pasai² saya jadik org kedah) kehkehkeh...kedah celop....ok²... sgt terharu tau Ilani, awk kasi kte air nie.... (dari jauh awk dtg) hihihihi... TQ so much...kte anggap nie hadiah hari jadik kte k....ahaks

Tgk lah budak bertuah nie....x bagi ambik picture mukanye...katanye maluuuuu
TQ awk.... kte ucapkan semoga awk akan mendapat kawan baru, semua besh² lah....dalam kehidupan awk akan dtg k... buat keje elok² k....jgn ckp tidak kepada sebarang task yang dtg k(jgn buat muka blur sgt tau...buat bagus jek)hihihihi...pepe kasi tau jek akak.... feel free... nanti jgn lupa akak k...ahaks... akak doakan jugak semoga rezeki awk bertambah² lagi k.... Insyaallah semua keputusan awk tu Allah dah beri petunjuk awal² lagi k....jgn mudah menyerah kalah.... fight till the end...eh apa akak merepek nie...

Begitulah ucapan seorg akak kepada seorg adik...mudah meraban² ucapannye...hihihi... entry nie khas buat awk....Kejayaan pasti milik anda.... Insyaallah....

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)