Muka Surat

Saturday 16 May 2015

Me Time

Assalamualaikum kawan-kawan :-D ......

Apa khabar semua? didoakan kawan-kawan sehat dlm lindungan  Allah ye.... terima kasih pada semua yang telah sama2 mendoakan kesembuhan kesihatan anak saya....Alhamdulillah Alya semakin sehat...walaupun masih ada bunyi nafasnye...namun kahak semakin berkurang.... syukur.... saya doakan kalian jugak sama ye...ameen

Oh "me time".... tgh saya menikmati masa terluang saya dgn penuh nikmat....payahkan seorg ibu nk mendapat masa terluang nie kan?pada seorg ibu....mesti paham sgt2.... hihihi...saya main sudoku yang sgt saya cintai....hihihi

hihihihi, jom mainnnn...



Dan tetibe saya terdengar anak2 sedang sibuk berkata tentang princess....apakah yang mereka lalukan?erkkkk.... saya pun menjengok ke arah mereka yg berada di ruang tamu tu.....opsssss...apakah yang mereka lakukan?kahkahkah.... rupe-rupenye diorg main kawin2... oh pitammm...nk tgk tak rupa pengantin perempuan dan pengantin lelaki....pitammmmm... 

Allah.....ini yang mereka buat.....nk tergelak pulak,si princess pakai selimut, bila suh bukak selimut....berpeluh kuyup...kahkahkah
Itujelah ceritenye...hihihihi....

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)