Muka Surat

Monday, 27 July 2015

Pasaraya RAKAN cawangan Balakong

Hihihihi.....buat entry promote lak....sbb baru terjah pergi pasaraya nie... nie nk cite nie...ada pasaraya baru bukak area kawasan saya tu... namanye pasaraya RAKAN, diorg menyediakan barang² bakeri, alat dapur, barang plastik... semua ada kat sana... memang sesuai lah untuk peniaga² semua...ahaks... diorg telahpun ada 2 cawangan sebelum nie, cawangan cheras dan cawangan semenyih.... kire kata cawangan balakong nie baru sgt² dibuka... nie lawam web rasmi depa www.rakanda.my atau leh ke fb cawangan balakong

Sebenar nye lepas balik beraya dari kampung saya jatuh sakit... demam, selesema, batuk.... semua pun ada.... terus ambik MC keesokkan harinye dan singgah lah ke pasaraya RAKAN nie...alang² depan mata kan... huhuhuh meh kte show off skit bagaimana rupa pasaraya RAKAN nie.. hihihi... 

Nie sewaktu teman ibu ke clinic.... huhuhuhu tekak ibu abis luka.

depa gumbira jek...ibu melepek

ha tgk tu....bukan main byk lagi kotak² kek...pergh

Berjenis² bahan hiasan kek... apa yg org guna edible ke apa nama nye...mcm² ada...

Ha barangan plastik... syok nye kalo ada kedai mkn ke....kehkehkeh

ok bykkkk

menimbun² jenis corak...pitammmm

Barangan dapur...nk niaga apa saja...alatan semua ada disini...
 Namun dari segi perbandingan harga dgn tempat lain saya tak berapa tahu lah....sbb saya bukannye peniaga barangan makanan nie...ahaks...cuma nk tunjuk pada yg tinggal berdekatan n berniaga buat kek, kuih, makanan lah terutama nye...boleh lah singgah sini....harga kene buat perbandingan sendiri yek...saya sgt cetek berkenanan ilmu nie..ahaks...daaaaa

No comments :

Post a comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)