Muka Surat

Monday, 6 July 2015

Hari bertuah

Hihihihi....Salam Isnin semua...wahhh melangkah hari Isnin nie tak sangka pulak saya telah terpilih sebagai pemenang dalam segmen GA tajaan Sally Samsaiman.....wahhhh sukenyeee...dapat duit raya uolls....ahaks.. Dah tua² nie dapat duit raya rasa excited pulak....dah lama x merasa duit raya....TQ so much Sally... Nanti jgn lupa kasi Segmen² Giveaway yang menarik lagi k...ahaks

Tu jek nk cerita...kehkehkeh...ok skang jom sembang pasai diri pulak...kawan² semua apa khabar? mesti ramai yang merindui diri ini kan???( huiiii hover sgt nie) ahaks...maafkan saya...hihihi.. kerja² saya di opis nie pun kemain rindu dgn saya...kemain byk kene baiki kene update...terkejar² dari pagi tadi...kehkehkeh...
Oh apa cerita puasa kawan², hari nie puasa ke? anak² bagaimana? anak² saya alhamdulillah sehat namun x pernah lagi dapat puasa penuh...sekarang nie terik mentari kemain lagi kan? kesian pulak dahaga jek memasing...jadik saya x paksa pun diaorg bertahan...cukup lah sekadar mengetahui apa itu bulan Ramadhan...apa nikmatnye bulan Ramadhan nie... Adik dah semakin mendalam pengetahuannye tentang Ramadhan...mcm² kan kene ajar mereka nie mengenali dan mencintai bulan Ramadhan...Alahamdulillah process belajar tu stakat nie baik.


Ok cite tentang Juadah berbuka pulak uolls...dah ada idea ke nk masak pe berbuka nie nanti??? hihihihi ngape lah x boleh lari dari berfikir tentang nie? ngape tidak tunggu jek waktu nye terus ting!ting! terpikir terus apa nak masak  n terus masak...saya nie terkedek² org nye...jadik terpaksalah diplankan terperinci apa nk masak...lepas dah berjaya dpt menjawap soalan tu baru lah pikir...balik nie nanti apa nk capai dulu...rendam cili kering dulu ke? masak nasi dulu ke? hihihi hari² adalah hari experiment bagi saya...sbb saya akan menguji masa saya berada di dapur... kire mcm ari smlm saya masak nasi dahulu sambil tu sediakan brg² menggoreng atau siang ikan dulu...saya suke nk tgk waktu yang saya ambil...hari nie saya akan masak nasi dulu kemudian buat brg tumis...ha mcm tu...berapa lama saya boleh siapkan...hahahha...hover kan? nk experiment²... kehkehkeh... masak jelah...hihihi


Dah² ...jgn kawan² serabut ok dgn cerita saya...chill...ahaks...erkkk Istighfar byk² k kawan²...eh bukan...saya yang patut Istighfar byk² nie...hihihi... Ok jom cite pasai persiapan raya uolls....yey...98% persiapan saya dah siap...tinggal lagi cuma 1 jek yg belum lengkap...iaitu seluar En.Suami...kehkehkeh...masih blum dpt...bersabar ye En.Suami...penat dia melayan kerenah isteri dan anak² nye...pahala tu papa...ahaks..Ish tapi kan...saya tak pulak pikirkan pasal persiapan rumah ke atau kuih muih dihari raya...hihihi...persiapan rumah kami pakai je yang sedia ada tu ha...bersederhana...Alhamdulillah...(ke tak ada duit kan??? hihihi hep...diam² jgn kesitau org lain) hihihihi... pastu kuih muih pun saya beli sahaja...(saya tak pandai buat kuih muihhhhhhh) hihihi...malah x berminat pun nk membuatnye...boleh ke gitu?? nasib lah En.Somi dpt isteri pemalas nie...huhuhu..sedar diri...


Oh...ok lah...jumpa esok ye...saya nk beredar dulu nie..dgn persoalan terakhir... Apa lah yang akan terjadik kepada ekonomi kte akan dtg dan bagaimana nasib anak² kte kelak ye???..hihihi...sapa pernah terpikir mcm saya...balas di comment...(nk suh angkat tangan x nampak kan) hihihi..daaaa...

No comments :

Post a comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)