Muka Surat

Monday 6 July 2015

Promosi Sempena Ramadhan Datang lagi....



Sempena bulan Ramadhan yang bakal tibe nie, saya ingin melancarkan promosi kepada Koleksi Riana Little Cuties.... Promosi nie dari 16/06/2015 sehingga 10/07/2015... Mari cepat² dapatkan baju kurung kanak-kanak untuk anak² anda....InsyaAllah pasti berpuas hati....

Boleh hubungi saya 012-3756461 @ WhatsApp saya terus  @ Email kepada rianalittlecuties@gmail.com untuk pembelian...

Pastikan anda mengukur dulu ukuran anak² ye...dibawah saya sertakan ukuran baju² koleksi saya tu... ha! satu lagi free postage tauuuu... hihihihi


Selamat membeli belah diucapkan dan Selamat menjalani Ibadah Puasa dgn sempurna... Ameen

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)