Muka Surat

Monday 27 July 2015

Cerita Raya 2015

Oh mak aiiiii... cerita raya tak abis lagi.... ada lagi cerita baru bersusun nk tulis..ahaks...amboiii mcm blogger professional pulak....(tak langsung) perasan terlebih sudah...kehkehkeh...maaf kan saya yang riak ini...huhuhu... ada byk gambar raya saya nk abadikan disini... izinkan saya letak gambo itu semua disini ek... dari dgr saya bebel² meh saya hiburkan kawan² dgn gambar kami yg tak seberapa nie...ahaks...nie kesemua gambar raya yang saya ada....skit jek...ahaks...jom...

Tapikan, syg pulak bila jadik seorg yg pemalas nk tangkap gambo nie...byk lagi moment besh tapi malas nk tangkap gambonye....ish....lepas nie kene rajin skit... En.Somi pun dah belikan beteri hp yang baru setelah beteri lama hp ku ini kong dgn sengaja nye...kehkehkeh...TQ En.Somi....lepas nie kene rajin tangkap gambo....ahaks...x dpt nk tunjuk makanan di mlm raya...juadah di pagi raya....beraya diumah sanak saudara....yg ada nie skit jek...huhuhu... nyesal pulak... 

Mcm kebiasaannye...pokde akan dendangkan pelbagai lagu untuk semua...kehkehkeh

pendengar setia nie...hihihihi

ok nie gambo pagi raya....kte bubuh lagi...kehkehkeh

Adik dan papa.....slalu tak sebulu berdua nie...tapi papa sayang anak² papa...hihihi

nie kesah sewaktu dah nk balik ke KL...mak,pokde pulak nk pergi hanta paksu masuk asrama semula...hihihihi

gamba dgn atok tak ada yg clear...huhu sapa tah tukang tangkap nie...ish x lawa tau....(marah!!!hihihi) sian atok.

Ini gambo pagi raya...kami slalu berarak lah dari umah ke rumah sedara....hihihi nie umah mokdeku...hihihi (tgoklah aksi penjual air....amboi Mokcik kte tu.. ayu menjual air)hihihihi

tu yang tgh berdiri tu pakteh saya...tgh jual air katanye... hihihihi

masih lagi setia menjual air tapinye dah nk resign tu...kehkehekhe
Itu jelah gambo raya yg saya ada...apa pun tak boleh...pemalas amat...kehkehkeh....nanti kene lebih rajin lagi....hihihi

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)