Muka Surat

Sunday, 3 May 2015

Salam Hari Pekerja buat semua



Pasti ramai yang mengambil kesempatan untuk pulang ke kampong kan? Maklumlah cuti lama nie kan? Ada yang berholiday, wowwwww syok nye….kami masih kekal disini…di rumahku syurgaku…hihihihi Sapa yang sama mcm saya? Angkat tangan….ahaks.. 

Kami Cuma pergi Jusco mau beli blander ibu yang dah rosak….aduhai…leh pulak buat hal blander nie…hihihi…tapi tak pe ada alasan nk kuar… lepas tu kene beli beg sekolah bebudak nie… beg sekolah yang baru beli akhir tahun lepas dah nk koyak…aduhai…betui2 belajo anak2 nie..kahkahkah… eh mahai tau beg sekolah cenonit pun….alahai duit mcm air jek skang nie kan?...bukan mengeluh Cuma bercerita…kehkehkeh….

Oh ari nie berjalan anak2 1st time pakai skirt labuh gitu….comei pulak saya tgk lepastukan mulalah terasa, alamak anak dah anak dara lahhhh…ibu dah makin tua setiap detik…ahaks…. Nampak tak kat situ??? (tua dah ibu nie)…hihihi skit jam lagi anak2 dah tinggaikan ibu pulak nk sambung belajor…. Alahai ibu… mudah sgt emosi jauh beno…hihihi

Meh lah nk show off skit keayuan anak dara ibu nie…hihihih…

Ha nampaktak? kemain ayu lagi berskirt labuh..ahaks....

Rutinlah nie awai bulan jom p lawat popular...hihihihi....

Mencari blander ibu....lalalala....
Semalam waktu tgh buat keje skali dpt gambo budak bulat nie si Azfar.... alahai windunye...bambam kemain lagi...meh nk tunjuk gambo nye... comei sgt..hihihi

Tu dia...sedang enak dibuai mimpi nie...hihihihi...

No comments :

Post a comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)