Muka Surat

Monday, 1 June 2015

Terguris...Tersagat...

Opocot.... Assalamualaikum kawan².. apa cite uolls pepagi nie? iolls, pepagi lagi dah menyagat kete org tau...x ada kija betui lah...p sagat kete org tu dah kenapa??? ish ish ish...Innalillah... ngape lah cuai beno yek...

Kete org tu abis saya sagat dia punye cat peti bucu ngn cermin lampu kanan dia...waaaaa... mahai ke? boleh pulak terkene kan... sungguh celaru pikiranku ini.... maaf sgt² pada empunye kereta tu yek... ayah kepada jiran pengasuh anak² saya...huhuhu


Memang waktu detiknye terguris...terhiris tu..ahaks...saya sedar tau...saya dah dpt rasa mcm, eh ngape aku ambik site kecik je nie...kang kene kang....ha tudia...kan dah terkene... kete saya kene panjang jugak lah sbb saya yg bergerak...kete tu parking jek situ...hihihi... nk tgk tak kesan kepada kereta saya?? x ambil pulak gambo kete tuan empunye yg teraniaya oleh perbuatan ku tadi...jup ek... sempat ambik gambo kete sendiri jek, tu pun setelah tenang sampai ke opis...hihihi


Ha nampak tak calar panjang tu...salah sendiri...bersemadilah garisan tu di sana ye...abis cat org tu aku bawak p opis skali...huhuhuhu.
Lepas jek terkene tu terus benti kete jerit nama pengasuh...kak itaaaaa....kak itaaa.. mujur time tu kak ita tak masuk dlm umah lagi... dia pun jengah dari jaring² pagar jiran sebelah... terus saya bagitau...kak itaaaa...kete sapa nie??? fiza dah sagat kete dia nie... kebetulan pulak che yah (kete ayah che yah lah nie yg kene) ada disitu tgh jln² luar umah..terus dia n pengasuh ku tadi dtg kepadaku.... dia terus cek kete ayah dia... waaaa tak dpt berkata apa²...takuttttttttt... maaf sahaja yg terkeluar dari mulut ku ini...

Kecewa pun x berguna lagi kerana sudah pun terjadi dan belajar tuk terima kenyataan...hihihihi... maaf ye ayah che yah... saya cuai pagi tadi...huhuhu...


Itulah saja perkongsian perasan saya...kehkehkeh... lain kali jgn cuai sgt...focus... huhuhuhu

No comments :

Post a comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)