Muka Surat

Tuesday, 2 June 2015

Jumaat mlm yang lapang....



Hihihihihi
Uihhhh...bila pikir jek hari Jumaat....mlm tu...perghhh rasa bahagia kan??? sbb esok dah coti...amboi pemalas sgt nk kija...ahaks... mlm Jumaat tu cepat² ngadu sakit kepala lah....penat lah...byk kije lah... tektik lapok sgt...ingat En.Somi tak tahu tu semua lakonan semata² sbb MALAS nk masak kan??? kahkahkah... nak buat ayat(mujurlah somi memahami) bukan ye...ayat sebenar (si Somi tu dah malas nk layan....moh keluar..karang lagi lama lagi mcm² drama, dan mcm² watak boleh saya keluarkan) x kose dah dia nk layan...kehkehkeh...

So ke Jusco lah kami mlm tu, tujuan sampingan nk beli file holder..kehkehkeh ada jek tujuan sampingan kan???huhuhu... ish memang tak tahu nk cite apa dah...kejap jek nie...bz mengile...jumpa lagi semua (sementara server down) kehkehkhe... mesti kene pantas...daaa semua..jumpa esokkk


Nak tunjuk make up tu ..hihihihi

Hover sgt yang nie pun..ahaks

No comments :

Post a comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)