Muka Surat

Tuesday 16 June 2015

Bertemu sekejap sgt......tapi seronok....

Alhamdulillah.....syukur ye kawan² ketemu lagi kte...hihihihi...apa khabar semua disana...disini...disinun...ahaks... saya alhamdulillah sehat tapi agak bz gilerrrrrr.... naik juling mata nie pandang screen...kahkahkah...

Nie nk kongsikan cerita iolls ketemu rakan karibku si Erma tu pulak, pada hari Ahad yang lalu....hihihi sekejap sgt jumpa nye pun....jumpa di Jusco Balakong sahaja.... dia sibuk nk cari baju raya, saya pun sibuk mencari jugak...sudahnye tu yg jumpa kejapan lah sgt... kebetulan jugak tu Erma ambik baju kurung koleksi saya tu....hihihi untuk si anak daranye yg manis itu... nanti saya tunjuk sesi mencuba baju yang telah di show off kan pada saya....hihihi cantik hayfa pakai.... baju acik memang lawa² belaka...ahaks (pitammmmmm..... ) Meh lah kawan² beli baju koleksi Riana Little Cuties... pasti puas hati insyaallah....


Masa jumpa tu kemain lah seronok, sampai kami ambik sudut tepi bahagian kelengkapan bilik tidor tu jadik kawasan kami...kehkehkeh...ngn anak² kami buat jusco tu mcm umah diorg sendiri....hahahha...mesti org keliling tgk....(dah tak ada tempat lain ke nk berjumpa???) maaf semua kami memang tak dan nk jumpa di tempat yg proper dik kerana masa yang mencemburui kami....huhuhuhu lain kali jemput mai umah k Erma...hihihihi


oklah...meh kte show off picture....peace... jgn kutuk lelebih tau...simpan skit ye...khekhekeh...

Hayfa sopan jek...anak dara saya??? tu manjat....erkk... Haleef yang baik skali....

Ha tu....mcm umah depa jek

Ok fine....semua pakat ngate senyumanku...Huda Saenah.. lihatlah senyuman ku..kehkehkeh

Nampak tak anak dara nie bergaya??? lawa kan dia...comei sgt...


No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)