Muka Surat

Saturday 4 April 2015

Salam semua, haiiii….dah tengah mlm nie baru nk update…..


Apa activity anda semua hari nie? Ada yang bercuti, ada yang bekerja kan? Kan kan? Sbb saya jugek bekerja seperti biasa hari nie…hihihi…ngape penat sgt rasa hari nie ek? Hihihi dik kerana kepenatan nie saya pun mengadulah kan encik boss…kehkehkeh…apa lagi, nak ambik kesempatan lah….kalo mood dia baik boleh lah gantung kuali ari nie….agak2 dapat tak? Hasilnye….ahaks….dapatttt….uih dapat rehat mlm nie….kepala berdenyut2, nie gara2 buat logic part nyusun raw data lah nie…kehkehkeh….mak dah tua anak2…..pikir berat skit mula lah sakit kepala…hahahaha

Tak ada lah gambo lain yek...ahaks....itulah gaya dia pun.

ok dia bergancu mengalahkan ibu...huhuhu

Cantiknyelah anak ibu nie...ahaks....boleh punye skit...kehkeh

Kakak sedang menghabiskan barli papa...hihihi


So mlm nie ke kedai makan dekat2 rumah nie jek….Alisha dan Alya kemain teruja….suke betui berjalan diorg nie….ikutkan saya…batal dgn makan, saya lebih sukeeee pilih bantal…kehkehkeh…eh cite pasal suke2 nie kan….apa ye activity kesukaan anda? Yang mana bila anda lakukan anda dapat kepuasan sepenuhnye…kehkehkeh…memalam nie cite ngarut pulak…

Sebenarnye kan, saya ada 1 activity yang saya suke sgt buat….bila saya buat saya rasa mcm uihhhh lapang dada…puas hati bila tgk hasilnye…padahal hasilnye tah apa2 jek…kehkeh….nk tahu tak? Hihihi….saya suka mewarna….suke sgt2, dah lama saya tak mewarna buku color anak2….aduhai bila lah masa tu akan tibe….bila mewarna tu otak saya akan pikir warna yang sesuai….campuran warna-warni tu….dilakukan dgn teknik yang tah pepe…kehkehkeh…. Bila dah siap…wow besh nye rasa… (ke saya seorg jek yang pelik nie?)hahaha….ada tak korang rasa mcm saya nie? Hahahaha… hakikatnye skang nie masa sangat2 mencumburi saya…huhuhu apa kan daya…. Tgk jelah anak mewarna…tapi hati kecil saya tetap tak berpuas hati….kalo dpt saya yg color…perghhhhh(apa yang saya ngarut nie???) hahahaha

Oklah…jom beradu…sebelum beradu tu…marilah tgk koleksi baju2 kurung kanak2 Riana Little Cuties… pasti anda berpuas hati…hihihi… dah boleh mula membeli skit2 tuk raya tu….hihihi… pastikan koleksi ini menjadi pilihan uolls ok…ahaks…jumpa esok pulakkk daaaa

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)