Muka Surat

Monday 20 April 2015

Activity kalian sabtu lepas???



Hari sabtu lepas,sesusah jek zohor kami terus bergegas ke NSK....mcm biasa beli barangan dapur tuk seminggu dan jugak beli barangan tuk menyambut tetamu istimewa....adik beradik berkompul....saya akan menjadik chef terkemuka buat mereka semua...ahaks....walaupun sekadar lepas tekak dan mengisi perut memasing aje....kehkehkeh...layan kan ajelah ek semua.... 


Adik² ipar semua mai kecuali adik yang bongsu dan yang duk di klang nun(lecturer bertauliyah to be n lecturer sementara skang)(ok skang tgh kumpul duit tuk hadiah dia konvo bulan depan...sehari 10sen acik tak nasir?, bermula dari sekarang) hahahaha.... diorg x dpt dtg sbb jauh tuk join perjumpaan x rasmi kami nie...kehkehkeh...

Oh ye...saya masih blum memperkenalkan anak sedara baru dalam keluarga kami kan???? hihihi... Cucu lelaki pertama buat mak dan abah mertua saya...hihihi.... sgt lah membulat, membesar dgn jayanye(namanye Azfar)nama penuh maklong lupa maafffff.... mak long dah tua Azfar...kehkehkeh " Muhammad Akid Azfar, nama penuhnye "....hiihihi... dan anak sedara saya yg pertama iaitu kakak kepada si Azfar, namanye Damia Qaisara.... saya selalu panggil Damia.. Damia nie sombong sgt tau ngn maklong.... x pernah nk dekat saya sampai ke hari nie...teruk sgt ke maklong nie Damia????huhuhu.. (rasa mcm muka saya nie zalim ke? kehkehkeh)

Nie dia.... Azfar empunye diri.... bulat bam..bam..

Nie kakak nye...Si Damai syg...comei sgt

Ok...nie favorite dia..panjat atas nie sambil gelak²..


Ok berbalik kepada cerita asal, activitinye...lepas isyak mereka pun sampai... apa lagi makan time lah....semestinye umah akan Huru-hara...wajib...kehkehkeh...kalo bercerita semua nk bercerita... wokey fine 1 1...ahaks... saya cuma masakkan nasi jek mlm tu...redha jelah...padahal mcm² permintaan depa....dgn mee bandung lah.... mee udang lah...meow...meowww lah...kehkehkeh... lepas dah kekenyangan..dah relex² depa pun balik...tinggallah adik ipar yang skang sambung belajar dekat muadzam shah..sbb esok paginye dia nk pulang kampung setelah membantu abg nye berniaga di kedai... pak ngah skang tokey ok...(nanti maklong "saya lah tu, panggilan diri oleh anak sedara" ke kedai pak ngah buat review k...) ahaks... Moga rezeki Pakngah bertambah² lagi...ameen...

Ha tu jek kesah di hari sabtu yang lalu....berlalu bergitu pantas...hihihi...

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)