Muka Surat

Thursday, 16 April 2015

Cadangan activity mlm ini???

Anak² sapa yang suka berhias? angkat tangan skang.....hahahaha... Ok nk bercerita santai² jek nie...kesah mak² lagi.... Korang punye anak gadis suka berhias tak? arghhhhh ada tak emoticon (tarik rambut sambil menjerit????) hahahaha... anak bongsu saya sukeeeeeeeee sgt berhias... pitammm... pergi Guardian...kte nie duk lah pilih barang keperluan....dia sibuk kat bahagian make up nk menerai make up tu.... pastu pilih 1 lip balm... redha...

Kalo nk keluar kemana², siap lah dia berhias dulu....pakai lip balm...pakai make up... itu pun saya beli tah zaman bila punye..kehkehkeh... pitammmm... Dan smlm pergi kedai buku... dia boleh beli manik² halus² tu nk buat rantai lah cincin lah gelang lah.... masalah nye dia mintak saya yang buatkannnnnnn (tekanan perasaan) hahahaha... 




Ha mende nie lah....nie kakak punye...

yeahhh ini adik punye...pilihan dia pun menarik skit...hihihihi

Jadik mlm nie terpaksa lah saya mengkretipkan diri ini... eh tapi saya reti masukkan 1 line jek... kene menggoogle nie mcm mana nk buat mcm bercorak² skit....dahhh satu kerejaan pulak...aduhai anak... Alisha dia lain skit...dia sempoi skit (mcm ibu dia kot...x reti berhias) kehkehkeh...smlm dia mintak set chess... ok nie besh....ibu suke (papa nk challenge ibu katanye mlm nie) silakan.....pasti ibu menang...hahahahaha...


Itu aje cerita santai hari ini...ahaks

No comments :

Post a comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)