Muka Surat

Thursday 23 April 2015

Salam hari khamis semua.... dan PROMOSI HARGA!!!

Ermmmm... apa cerita hari nie? saya tak punye apa cerita hari nie, cuma borak² santai lah ye...hihihihi Pagi tadi berlalu seperti biasa jugak.... kelam kelibut menguruskan anak² diri sendiri...kehkehkeh...en.somi boleh uruskan diri sendiri kan? hihihihi... pagi nie cuma Alisha je yang nk bawak bekal, Alya hari nie x mau bawak bekal.... ermmmm... mimpi apa tah dia tak mau bawak bekal hari nie... selalu nye dia lah yang demand mcm²... hari nie dia cuma nk bawak maruku kanak² tu... oklah adik...bawaklah (matakeatastgndibahu) hahahhaa... Alisha saya buatkan scrambled eggs (telur dan lada itam skit dan cuka setitik) hahahaha... lepas tu buatkan dia roti berkaya... hahahha dgr mcm kemain susah bekal nye kan? mudah amat...makanan berat² tak mau bawak....(yahooooo ibu loncat bintang)

Patutlah ibu bulat anak cekeding slim....kehkehkeh...sapa yang nk kurus boleh ikut cara depa berdua mkn...kehkehkeh... Oh ye! minggu depan Alisha dan Alya exam (julingkan bijik mata )pagi tadi masa hantar Alisha dan Alya ke sekolah ustazah diorg yang bagitau minggu depan exam...so hujung minggu nie pulun lah study yek anak²... hihihihi... kalo ikut style ibu belajar dolu² ibu pulun last minute...aduhai...sgt tak bagus contohnye..kehkehkeh...(tapi bagitau anak² saya kuat study setiap masa) ahaks...barulah bersemangat skit anak² tu...hihihihi

Eh...eh...eh...teringat kesah kawan baik saya iaitu Huda, uihhh dia kan...setiap pagi sejak start jek ari pertama hanta anak ke pengasuh...hari² dia hantar bekal pagi dan bekal makan tgh hari...alamak kagum amat ok...saya dah pernah cerita kan, Huda nie cikgu...cikgu mengajar blah pagi...saya syak lah...kalo dia keje opis mcm saya nie mau nye bekal anak tu tuk mkn petang skali....gigih tau dia...malu saya...huhuhu saya nie mampu masak mlm jelah...tu pun slalu off masak mlm...kehkehkeh... dia masak sebelum subuh...dah tu balik keje nanti masak tuk mkn mlm pulak...memang terbaekkkk...πŸ‘πŸ‘πŸ‘


Oklah tak ada apa cerita dah, cuma nk beritahu nie... Koleksi Riana Little Cuties akan mengadakan promosi potongan harga sebanyak 5% pada minggu hadapan..... harga promosi ini hanya valid dari (27th April 2015 - 30th April 2015)....jadik sebelum terlaksananye harga promosi ini....meh kawan² pilih² dulu mana yang berkenan....nanti next week boleh beli ye.... πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘


No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)