Muka Surat

Tuesday, 22 December 2015

Oh Cinderella by KMLIA HSHM

Click banner untuk join tau kawan2...

Salam semua ;-)

Kali nie Fiza berkesempatan untuk jadi sponsor tuk GA diatas nie...mari lah ramai2 join...mudah jek...syarat nye pun x susah..hihihihi... pastu tulis entry kalian tentang cinderella...hihihihi... sweet je kan? Contoh penyertaan Fiza mcm nie...karangan bermula di bawah... hihihi

Rasa nye kan, masa Fiza kecik2 dulu, x ada kot nak berangan jadik Cinderella, sbb apa tau tak? sbb masa dulu abah Fiza selalu kasi tgk cite kartoon ghostbusters, ninja turtles, mickey mouse... arghhhh bukan cartoon princess... hahahaha... bila dah beso skit masa tu dah bukan kecik-kecik dah baru diperkenalkan dgn Cinderella lah apa princess2 lain...uihhhh barulah terpengaruh sgt2...abis semua bilik pun nk mcm princess..kehkehkeh... namun Fiza memang x berminat nak dress mcm Cinderella...kehkehkeh...kampung sgt kan...hihihi.. itu jelah...hihihi...kawan2 ada ke verangan nk jadik mcm Cinderella nak kawin ngn putera raja? hihihihi

Segmen berlangsung sehingga 28 December 2015
jom2 cepat2....click banner diatas tau... ;-)

Oh lupa nak bagitau...ada 2 kategori penyertaan
1- Terbuka buat blogger
2- Terbuka buat IG user jugak

Hadiahnyaaaaaaa.



1 comment :

  1. PG follow sekali :)

    http://mrsyatie.blogspot.my/2016/01/oh-cinderella-by-kmlia-hshm.html

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)