Muka Surat

Friday 18 December 2015

Jejariruncing ;-) siapa kenal dia? Segmen baru..

Salam kawan2 semua....

Siapa sini yang kenal Si Jejariruncing? hihihihi Fiza kenal dia nie sejak dari awal bekerja dulu, memang silent reader dia yang tegar gak lah dulu... hihihihi ;-) masa tu Fiza belum lagi bergelar Blogger nie... hihihi Fiza nie ikan bilis jek dalam dunia Blogger nie...setahun pun x sampai lagi...huhuhu

Ehhh jgn lari lah...hihihi kawan2 meh lah join segmen yang dianjurkan oleh Si Jejariruncing nie...dia buat kerna dia Happy ;-) wahhhh ada berita baik katanya...

Semoga apa yang baik itu akan berlangsung dengan lancarnya dan jaya nye ye Elia ;-) Saya kenalkan diri saya, Saya Fiza silent reader blog Elia sejak dari dulu lagi....hihihi... ;-) sbb suka baca blog awk sbb awk slalu kongsi info yang menarik...

Ok pada yang ingin join segmen nie jom click banner nie dan join...senang sgt syarat nye...hihihi
Bukan senang nk minta org famous luangkan sedikit masa baca blog capuk Fiza nie...hihihi dah ada peluang, biar Fiza join...kehkehkhe...ha kawan2 jgn lepaskan peluang k ;-)

8 comments :

  1. JALAN2 DARI http://jmbelog.blogspot.my/2015/12/sebab-saya-happy-saya-nak-buat-segmen.html

    ReplyDelete
  2. JALAN2 DARI http://jmbelog.blogspot.my/2015/12/sebab-saya-happy-saya-nak-buat-segmen.html

    ReplyDelete
  3. hye Fiza!! terharu bile dpt tahu ade silent reader turns into a blogger and lagi terharu bila dia keep update ngn my blog.. waa.. sweet sgt nih.. as a token of my appreciation, kita follow blog Fiza ye.. sudi2 lah kite keep in touch k ;) muahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opocot...tanjat kte.... Elia comment...wowwwwwwww... ;-) alamak x tau nk tulis apa...suke sgt nie... ;-)

      Delete
  4. hai awak. kita datang melawat membalas kunjungan. comelnya blog ni

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)