Muka Surat

Thursday, 14 January 2016

Alhamdulillah....Menjadi pemenang Kontest SEO MYiDEAKiNi.com 2015

Alhamdulillah....

Ingat lagi tak Fiza pernah masuk "Kontest SEO MYiDEAKiNi.com 2015" dan Fiza pernah minta simpati kalian semua untuk mengundi Fiza...lalalala... Eh korang punye undian sgt2 bermakna kerana, sbb undian korang lah Fiza menang
TOP MYUNDi
Tempat Pertama- RM50
Tempat Kedua- RM30
Tempat Ketiga- RM20

Kategori TOP MYUNDi Tempat Kedua korang....lalalala......
Nasib baik kawan2 undi tau, kalo kawan2 x undi sah tak menang dah Fiza aritu...hihihihi So Encik Nur Khairul Azizi Mohamad dah pun melunaskan hadiahnya terhadap hamba ini...kehkehkeh... Dapatlah buat tambahan belanje bento benti Si kakak...kehkehkeh TQ ;-)

Oh sebelum terlupa, Fiza kan pernah buat GA by RianaLittleCuties tempoh hari kan? barang semua dah diposkan, semua dah dapat ye? semoga dah terima ngn selamatnya ye....ada 2 pemenang dari sabah sarawak rasanya...harap diorg pun dah terima hadiahnya.... Dah lah terlambat pos hadiah, kang x sampai lagi....alahai naya pemenang nanti... Fiza mohon sejuta keampuanan ye atas kelewatan itu... ;-)


11 comments :

  1. dah sampai dah sis...dah selamat dirasmi oleh Adik Icha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.....haah akak tgk gambo adik Icha pakai....lawa dia pakai...eh baju sendiri, sendiri puji....ahaks ;-) pepe pun adik icha memang comei

      Delete
  2. Replies
    1. Terima kasih Melissa atas undian Melissa pada akak ;-)

      Delete
  3. wahhh! tahniah yerr...murah rezekiii :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah kak..
    kak, saya nak tag akk yee dalam GA..
    http://hiphiphorray15.blogspot.my/2016/01/first-mini-giveaway-bloglist-by-idiey.html

    Jemput kak join yee

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)