Muka Surat

Wednesday, 19 August 2015

Raya lagi ke??? hihihi

Hari Ahad lepas....kami ber-potluck di rumah baru Huda.....wahhhh lawa nye rumah dia... ermmm... bila lah nk dpt rumah atas tanah nie??? sian saya...ada sesiapa nk kasi rumah teres kat kte tak???kehkehkeh... area Balakong please...kehkehkeh(jgn nk hover sgt.....bersyukur skit...)hihihi...

Rancangan nye pun mcm singkat sgt masa nye...ari Khamis kot baru decide....kehkehkeh...mujur menjadi kan???lalala...saya suke...hihihi...Terlebih dahulu kami sekeluarga nk ucapkan terima kasih pada tuan rumah kerana membenarkan kami melepak² dirumah baru anda....TQ Hafiz & Huda ;)...Kalo korang tak undang kami...mungkin tak dptlah saya merasa nengok rumah cantik korang...hihihi...

Lepas tu..tq buat tuan rumah sbb sediakan makanan sedap dan enak....TQ jugak buat Erma & Makcik(Mak Erma) sbb bawakan pulut bungkus dgn rendang yg superb tu...nyum² sedap sgt...TQ semua...Kepada Saenah... nanti kte buat potluck lain k...hihihi Sian Saenah yg berada jauh dari kami.....kalo tak dh lama sampai kan Saenah....x pe..kami memahami...hihihi

Ok dan terimalah gambo² dari kami...ahaks...penghias blogku..kehkehkeh..;) jgn muntah, jgn jemu k...ahaks...

Hihihi.... Anak saya jek setia bergambo.... Humairah dah ke taman permainan depan nun... ;)

Bergambo bersama tuan rumah...

ha dah kata dah...jgn jemu tau...kehkehkeh

Wahh budak gedget..hihihi

Tgk Erma tu....apa yg dimarahkan tu...kehkehkeh

hihihihi... nie depan rumah Huda,terus ke Taman....kalo budak berdua nie...mau pitam melayannye...asal bukak tingkap umah nampak taman...kehkehkeh...naya
Terima kasih Tuan Rumah....nanti buat lagi k....BBQ ke...ahaks...kat porch tu boleh tu...luas...hihihi ;) (cadangan jek...mana tau Tuan Rumah tergerak hati nk luluskan cadangan saya tu..ahaks)

No comments :

Post a comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)