Muka Surat

Tuesday, 16 January 2018

Siapa ada kakak yang suka nyakat adik?

Kesian tau bila anak sulung perempuan dapat adik lelaki, dianayanye si Abid nie ha

Comei pulak tu dalam pada teriak tak puas ati ke kakak tu...hahaha
Korang pernah rasa tak macam Abid rasa nie atau vice versa lah...kehkehkeh,....sian k.pijah tengok Abid dianaya oleh kak long nie...tapi nak buat macam mana, si ibu pun menompang sekaki....cepat2 ambik hp tangkap gambo dia...kahkahkah

Nangis dia tak pasal2 kene pakai telekong pulak...hahaha...tapi geram pulak nengok ke muka kene anaya tu...hihihi.

Macam tulah ye kalo jadi adik nie, jadi bahan jek dik kakak2....kak long dengan kak ngah nie memang suke sakat adik diorg nie tau...hahaha...tapi Abid melawan boleh tahan .....abis dihempuknye kak long tu selepas adegan menangkap gambo dia...hahaha

K.pijah tak pernah merasa kene buli nie sebab anak tunggal ...kehkehkeh....so kene buli dengan kenkawan jelah.....ha sapa pernah buli k.pijah masa kekecik dulu? baik ngaku sekarang...kalo tak k.pijah tak mau maafkan....kahkahkah...tak lah....gurau semata...kawan2 k.pijah semua baik2 belaka tau diorg tu...hihihi

Dalam pada nyakat menyakati eh ada ke "menyakati" hihihihi suke atilah....dalam pada tu, kene berpada2 lah ye....jangan sampai adik badik makan hati pulak dik perbuatan kte tadi...ingat tu tau. hihihi

No comments :

Post a comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)