Muka Surat

Monday 16 November 2015

Terima kasih kepada semua yang telah memberiiiiiiii



Assalamualaikum semua…
Ermmm banyak sebenarnye saya kompol untuk bagi sedikit penghargaan yang tak seberapa kepada semua pemberi hadiah kepada saya…ahaks…nk buat 1 per 1 mcm x berkesempatan jek…maaf ye…
Nie saya masukkan kesemua skali…ahaks… nak ajak semua kawan2 jom terjah diorg nie…sambil2 tu dpt kte menyumbang traffic kepada mereka, since mereka dah bermurah hati bagi hadiah kat saya kan…ahaks… 

Jom2 kte blogwalking sebentar ek… hihihi ;)


Hihihihi itu jek yang saya menang setakat ini… Kot sapa2 yang kengkawan nk kasi hadiah kat kte silakan k…pasti akan buat entry untuk uolls sebagai tanda penghargaan yang tidak terhingga…kehkehekh.... org kata dlm hidup nie mestilah “Berbuat baik kepada yang membuat baik pada kte, namun jangan sesekali berbuat jahat kepada yang membuat jahat pada kte” hihihihi…kemain lagi kan…..ok2 tujuan nk ajak terjah kan? Ok2 jom2 kte terjah….TQ uolls semua…..akak berbesar hati……besar tak kecut2 nie…ahaks

5 comments :

  1. auww..terharu plak..sob3..;) tq riana ..hihiihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihihi....terima kasih Ros... nanti buat GA lagi k... ;-)

      Delete
  2. banyaknya hadiah menang, nak jugak menang sekali, hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah....rezeki tu....x pe...akak doakan moga Nini menang jugak lepas nie ye... ;-)

      Delete

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)