Muka Surat

Monday 2 November 2015

BB Cream Nurrull's Beauty dah upgrade!!!

Alhamdulillah.....setelah mengalami suatu transformasi kearah lebih baik dan bermutu....now packaging baru sudah 90% siap...dan para pelanggan yang dikasihi sudahpun boleh memiliki BB Cream NB dengan packaging yang baru ini...ada tinggal skit lagi tapi tiada apa2 effect pun yang itu...ahaks...now mana2 pembelian BB Cream NB akan memiliki new packaging nie tau...diulang lagi tu ha...ahaks...

Meh kte nk tunjukkan baju baru BB Cream NB yang disukai ramai ini....makin ramai yang jatuh cinta nie...hihihi ♥♥♥♥♥

Taraaaaaaaa.... lawa tak baju baru dia???♥♥♥♥ hihihihi...lawa kan...lawa kan??? Jangan risau...Quantiti kandungan BB Cream NB adalah sama 15ml jugak. boleh tahan selama 2 bulan +-..... dan Qualiti BB Cream NB seperti sedia maklum, tgk gambar pun dah tahu semakin makin baik kan? kan? kan? berbaloi baloi...

Kenapa kawan2 semua wajib memiliki BB Cream NB nie sebagai salah satu product dlm beg make up masing2....kerana kebaikannye seperti ramai yang war-war kan....ianya boleh mencantik malah mampu memperbaiki kulit wajah anda...hihihihi bagi yang baru nk kenal dgn BB Cream NB nie boleh click sini....saya ada cerita lengkap tentang kebaikan dan siapa BB Cream NB nie...ahaks.... 

Oklah....pada yang mahukan BB Cream NB nie, saya ada promosi baik punye... harga termasuk postage dan ada free gift dari saya....cepat2 jgn malu2...jgn segan2...ahaks...apa2 boleh roger moger saya di Whatapps account saya 012-375 6461. Stokis KL dan Selangor.....

Oh lupa pulak....pencarian bagi agen dan Dropship masih dibuka luas...mari2 whatsapps saya terus untuk mengetahui dengan lebih lanjut ye...Assalamualaikummmm...

9 comments :

  1. Wahhhh. cantik sangat kak! hihii. yg sy beli hari tuu pun ada banyak lagi. mmg jimat bebaloi baloi rugi sape tak beli heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh siap dia promote lagi ♡♡♡♡ tq adik raihanah yg manis....♥♥♥♥

      Delete
    2. wahhh siap dia promote lagi ♡♡♡♡ tq adik raihanah yg manis....♥♥♥♥

      Delete
  2. lawa dia punya botol baru tu kak..
    Hehee tak sabar nak cuba pakai dan tengok kesannya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. OK dear....nanti pepe roger akak k... PM akak tau...hihihi ;)
      mesti awk bertambah2 cantik...hihihi

      Delete
  3. assalamualaiki ... saya sudah buat riview . maaf sbb lambat buat entry . my bonda baru saja meninggal 24 oct lepas . jadi mood berblog masih lembap sikit ... saya berminat nak buat dropship ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wassalam Qaseh... Innalillah...Takziah buat awk dan keluarga ye...semoga rohnya dicucuri rahmat ameen...
      Saya x kisah pun pasal entry tu....tapi terima kasih dgn entry tu ye...saya dah masukkan link blog awk dlm list kekal blah kanak tu... ;-)
      Dropship...boleh Qaseh...akak SMS kamu ye ;-)

      Delete

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)