Muka Surat

Wednesday 30 September 2015

Testimoni BB Cream berlegar2...hihihi ;)

Assalamualaikum semua yg sedang merindui saya tu... ;) alololo comei sgt kalian rindukan saya.. (ada ke org rindu kte??? perasan lebih) kehkehekheh

Dengan kesibukan diri ini dlm menyambut kedatangan Hari Raya Haji baru2 nie, masih sempat lagi menerima testimoni dari pemenang GA saya sebelum nie, terima kasih banyak2 dik Murni... mai lah jengah testimoni dia....apa dia kata tentang BB Cream NBR nie.. meh singgah lawat laman sesawang dia Murni Mohd Yusof 

Besh kan BB Cream nie... saya tak sebarangan berkata2... x percaya? mari lah cuba...pasti anda semua tak menyesal, kekadang tu terdapat jugak BB Cream dia pasaran yg berminyak...pakai sekejap saja dah berminyak muka... tapi InsyaAllah dgn BB Cream NBR nie, pasti x berminyak... dan boleh tahan lama... saya pakai BB Cream nie dah lama dah... saya cuma apply sekali sahaja sehari... bila time solat zohor dan asar di opis nie... basuh saja sikit muka dan berwuduk... x perlu coci beria-ria.. dan muka tetap mcm pakai BB Cream sesudah solat...hihihi

Ok nie lagi saya bawakan new testimoni dari pengguna BB Cream yg baru saja mencubanye... meh2 kte share.. 


Ha... suke kan dia menggunakan BB Cream NBR nie... saya dah kata besh... memula dia x percaya, sbb betui ke pakai skit jek boleh nampak natural semua??? ha skali dah cuba...ha kan lain dari product lain....x perlu pakai tebal2, skit2 sahaja sudah mencukupi... saya tak tipu...anda semua kene cuba k... whatapps saya terus tuk kadar respon yg segera 012-375 6461.. hihihi

2 comments :

  1. Replies
    1. Hihihihi...memang menarik Delimasari.... meh2 cuba...pasti jatuh cinta ;)

      Delete

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)