Muka Surat

Monday 21 September 2015

Mana pemenang ini menghilangkan diri...

Assalamualaikum semua,

Saya sekarang ini masih tidak dapat lagi menghubungi Puan Akma Niza  bagi pemenang Giveaway yang saya dah jalankan last few weeks...huhuhuhu dimanakah Puan Akma menghilang....nanti sapa2 yang tahu dimana dan bagaimana cara hubunginye sila PM saya ye...hihihi

Kalo sekiranye by 23 September 2015 pukul 9.00 pagi masih puan Akma tak email saya, saya buat cabutan sekali lagi lah ye...tuk tentukan pemenang yg satu ini ye... hihihi ;) 

Tu saja nk kasitau....hihihihi Puan Akma...oh Puan Akma...awk dimana? hihihihi

6 comments :

  1. salams kenal & follow dari kak mieja:)

    ReplyDelete
  2. puan akma..cepat..sebelum KG yang tuntut hadiah bagi pihak...heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi... kan kak gojes...mana lah tuan empunye diri nie..hihi

      Delete
  3. Replies
    1. hihihihi....ramai nk jadi wakil ye...hihihi...kte bagi peluang dulu kat puan akma nie...mana dia nie..esok last tau puan akma...huhuhu

      Delete

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)