Muka Surat

Tuesday 10 July 2018

Double Cleansing ST.Ives product

uolls tahu tak yang orang2 Korean, diorang memang mengamalkan Method Double Cleansing nie untuk menjaga kebersihan kulit meraka... selalunye step yang diorg gunakan adalah pertama mencuci wajah menggunakan Oil-based Cleanser terlebih dahulu dan followed dengan Water-based Cleanser. Sebab tu kulit diorg memang bersih dari minyak2 dan nampak halus je kan.

so, Kte pun kene lah follow mende yang baik kan? siapa lagi nak kisah tentang kulit kte kalo bukan kte sendiri. hihihihi
TQ ST.Ives atas pemberian nie, doakan skali K.pijah dapat pergi melancong tu ha...hihihi


No Paraben, Dermatologist Tested...jangan bimbang, tidak akan menyumbatkan liang pori uolls.

K.pijah sarankan uolls gunakan product ST.Ives nie bersama2 dengan produk Seqy Beauty...barulah double cleansing kan? hihihi... Gunakan Scrub dari ST.Ives nie...

Dan lagi ST.Ives nie ada keluarkan pelbagai jenis Scrub, ikut keperluan jenis kulit uolls. memang best...guna seminggu 3-4 kali sahaja, jangan hari2 tau......nipis kulit tu nanti.Letak sedikit di atas jari uolls dan sapu pada wajah uolls secara membulat dan lembut sahaja....lepas dicuci memang kulit akan rasa lebih lembut dan cerah dik kerana bijik2 halus dari extract kulit Walnut tu menanggalkan sel2 kulit mati dengan berkesan sekali....sebab tulah kulit cerah lepas penggunaan dia.


yang nie yang K.pijah gunakan sekarang....memang segar lepas guna dan wangiiiii





Dah siap bilas, boleh lah guna Cleanser Seqy Beauty seperti biasa semula, kite mcm double pencerahan tu sebab Cleanser Seqy Beauty ada extract Lemon dan Green Tea yang akan mencerahkan kulit secara semulajadi.

Memang kualiti ST.Ives Scrub nie terjamin dan tinggi kualiti dia sebab diorg menggunakan 100% walnut dari California...memang segar bugarlah Shell dia tu...pengeluar utama walnut kan? hihihi

Harap perkongsian K.pijah kali nie bermanfaat buat Kalian semua... jom kte sihatkan kulit wajah kte dengan method Double Cleansing nie....jangan risau, uolls takkan membazir langsung sbb 1 botol Scrub nie sumpah boleh guna berbulan2 kadang makan tahun sbb seminggu 2-3 atau 3-4 kali sahaja dah tu guna skit je sekali guna....memang lambat abis dan ianya pelaburan yang menguntungkan.


6 comments :

  1. kita pun dapat juga..terbaik la memng mulus ja kulit kan..bau pun best sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan awk....memang best...K.pijah pun rasa muka nie lembut aje..hihihi

      Delete
  2. Produk St Ives nie memang salah satu produk kegemaran saya, lebih-lebih lagi scrub muka sebab rasa serasi sangat dengan kulit wajah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh yeke?kirenye pengguna setia lah nie...terbaekkk

      Delete
  3. Tak pernah cuba produk ini.. Nampak menarik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cubalah Shahida...memang best...lepas tonyoh tu rasa kulit lembut dan licin sgt😍😍😍

      Delete

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)