Muka Surat

Thursday, 4 February 2016

NEW YEAR GIVEAWAY 2016 BY IZYAN ATHIRAH

Click banner untuk join sesama k... ;-)

Salam Izyan, Fiza nak buat ucapan sendiri buat Izyan ye.... ;-)
GA nie sempena hari lahirmu, makanya Fiza nak ucapkan semoga ulangtahun kali nie akan menjadi 1 ulangtahun yang sangat2 bermakna buat Izyan dik kerana kemurahan hati Izyan untuk bersedekah hadiah buat kami2...hihihihi Fiza ucapkan semoga Izyan bertambah2 lagi rezekinya...ameen

Macam kte punya pantun yang amat terkenal tu

Orang berbudi, (nie Izyan lah nie, berbudi buat GA untuk kami)
Kita berbahasa, (nie Fiza lah nie...berbahasa ucapan khas buat Izyan..ahaks) acik kan???
Orang memberi, (nie Izyan..sudi bagi hadiah buat kami)
Kita merasa. (Oh yang nie Fiza lah kalo menang....dpt merasa hadiah istemewa tu) lalalala....rasa mcm ada aura nk menang lah...kehkehkeh (abaika sikap hover akak dik)

Oklah kawan2 masa dah tak lama dah tu... 6/2/2016 nie tamat...so cepat2, jangan terlambat ye ;-)

5 comments :

  1. salam...gud luck ye

    done follow sini #351
    http://byshaz.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. Salam haii yan dtg sini terjah entri awak.Terima kasih sertai GA yan yang kecil-kecilan ni :) Bwh ni senarai peserta.Nantikan keputusan pemenang pada 8/2/2016 ^^

    http://izyanyancinnamon.blogspot.my/2016/01/update-senarai-peserta-new-year.html

    ReplyDelete
  3. cik akak dan sponser ada giveaway terbaru...

    berminat...jom join dan support cik akak....

    http://sweetyzhanieyz83.blogspot.my/2016/02/mega-giveaway-inspirasi-2016-by-cik-akak.html

    ReplyDelete
  4. Tahniah !!

    http://izyanyancinnamon.blogspot.my/2016/02/senarai-pemenang-new-year-giveaway-2016.html

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)