Muka Surat

Thursday 26 February 2015

Post perkenalan....hihihi

Salam perkenalan dari saya owner Riana Little Cuties, pada mulanye memang blog ini khas untuk project terbaru saya nie, tapi tangan nie gatai nk bercerita, nk update post tapi nan hado pepe product nk ditawarkan.

Lepastu saya pun mulakanlah repekan ini....hihihihi... saya adalah isteri kepada seorg system QA, amboi tak ngalah jawatan noh....hihihi kuli jugak tetap seorg pemakan gaji bulanan...gitu.Ok² bukan itu tujuan saya.... saya jugak seorang ibu kepada 2 permata hati kami iaitu Alisha Ariana dan Alya Adriana....Alisha nie baru berumur 6tahun. kalo ikut detail tarikh lahir belum pun sampai 6tahun...hihihihi sila rujuk "Lilypie widget" saya tu....hihihihi manakala Alya pulak baru berumur 4tahun.... Saya pulak full time programmer erkkk kene ke cite, suke ati lah.....hahaha

Saya ada mcm² nak diceritakan tentang perjalanan hidup nie....kire kata tujuan blog nie dicipta dah tersasar lah matlamat sebenarnye, tapi jgn rungsing pada pelanggan² Riana Little Cuties, saya tetap parttime sebagai peniaga pakaian kanak². ahaks...ha nk beli baju kurung anak² leh Click Di Sini ye hihihihihi.

Lepas nie byk lah cerita berkisarkan kehidupan anak² saya tu nanti k...jgn pulak jemu membaca....so pada senior² blogger diluar sana....jgn hina kemunculan saya k...kehkehkehkeh...

Oh lupa, mlm semlm Alisha ada datang dekat saya, dia mintak belikan dia vitagen...ok fine....ari nie kene mencari vitagen.hihihihi...
Alisha"ibu, kakak teringin nk minum vitagen lah ibu, boleh tak esok kte beli".
itulah ayat dia smlm, x pasal² teringin. kehkehekhek...

1 comment :

  1. Samalah kita.. Saya pun ada dua anak dara.. Sorang 6 tahun (2016) yang sorang lagi 3 tahun (2016)..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)