Muka Surat

Thursday 22 October 2015

Pagi Khamis yang agak selesa...

Alhamdulillah, setakat pagi nie...kelihatan area saya nie dikelilingi oleh udara yang agak baik skit dari smlm....tak tahu lah tgh hari nanti bagaimana kan? semoga keadaan Jerebu yg melanda kte skang nie semakin pulih ye....alamakkkkk rindu nk bebel2 kat sini....lama tak menghasilkan nukilan hati...kahkahkah...hover nye lah haiiii... sempat join contest jek...mesti ada yang rindu kte kan???kehkehkeh...

Ok...pepagi yang katanye agak selesa nie, namun dia area utara jerebu masih teruk kan? bacaan pagi nie area utara ada yang mencecah 200 keatas ye? semoga kalian disana sehat2 sahaja ye...sekolah kerajaan pun masih ditutup kan stakat hari ini...ada yang bergumbira dgn percutian 'darurat' nie, dan ada jugak yang 'sedey' dgn percutian ini...tak salah, semua org berhak rasa apa yang mereka fikirkan...hihihi...

Kawan saya Puan Huda sedikit tertekan ye dgn percutian 'darurat' nie...kesian dia...walaupun sedang diberi cuti oleh kerajaan masih memikirkan nasib anak murid yang sudah beberapa hari ketinggalan syllabus yang sepatutnye...bertabahlah kawanku..semoga anak2 muridmu dikurniakan akal fikiran yang matang...walaupun bercuti, mereka tetap mengulang kaji pelajaran masing2 diumah kan...hihihihi

Kalau anak2 saya, mereka tetap bersekolah seperti biasa, bak cerita saya yang lepas2, hihihi takut syllabus lari kata cikgu nye....dah mcm nak duduki SPM pulak rasanye...tapi bila lihat perkembangan pembelajaran mereka berdua tu, saya boleh katakan mereka punye cara pembelajaran disekolah agak memuaskan lah..walaupun sedikit stress namun bila fikirkan balik, dah memang zaman mereka mcm nie kan...bukan zaman kte lagi....yang masih bermain2 diketika umur sebaya mereka kan? saya nie 6 tahun baru nk belajar ABC 123 semua tu...zaman diorg skang, dah boleh membaca lancar dah...uih kagum pulak.

Oklah...abis lah bebelan tu, skang nie nk cerita pasal NBr product pula ye...opss....sambung di post kejap lagi lah...saya buat khas untuk NBr saja k...karang campur2 bukan pembaca jek pening, dgn saya2 pening...ahaks...c u all jup lagi....NBr "menyerlahkan Aura Kewanitaanmu".

2 comments :

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)